Thursday 25 August 2022

ڈھونڈ پائے نہ کبھی ہم دل انساں جاناں

 ڈھونڈ پائے نہ کبھی ہم دلِ انساں جاناں

ہائے کس سِیپ میں رکھا ہے یہ مرجاں جاناں

ہم کہاں بُھولے تِرا روئے نگاراں جاناں

روز سجتا ہے اسی سے تو شبستاں جاناں

شعلۂ یاد پہ رہنے لگا رقصاں جاناں

ہائے تڑپا ہے یہ کتنا دلِ ناداں جاناں

زندگی قید تھی، گو دہر تھا زنداں جاناں

’’ہم نے جیسے بھی بسر کی تِرا احساں جاناں‘‘

روح رہتی ہے تِرے کوچہ میں رقصاں جاناں

’’دل پکارے ہی چلا جاتا ہے جاناں جاناں‘‘

یاد تیری میں ہوئے ہم جو غزلخواں جاناں

عمر بھر پھرتے رہے سر بگریباں جاناں

آ گیا راس ہمیں موسمِ ہجراں جاناں

اشکِ گلرنگ سے رنگیں ہے یہ داماں جاناں

ہم تو ہر رات ہی کرتے ہیں چراغاں جاناں

راستہ بُھول کے تُو ہو کبھی مہماں جاناں

ہم کو لاحق ہوا جب سے غمِ ہجراں جاناں

بھول بیٹھے ہیں کہ کیا ہے غمِ دوراں جاناں

دور سے چاند کیوں رکھے مجھے حیراں جاناں

کاش دیکھے مِرا پھیلا ہوا داماں جاناں

مجھ پہ صیاد نہ وا کر درِ زنداں میرا

شہرِ یاراں نہ رہا کر نہ تو احساں جاناں

پاس اتنا ہے کہ دھڑکتا ہے رگِ جاں بن کر

دور اتنا کہ کرے ہم کو پریشاں جاناں

میری تخلیق پہ پہلے تو کرایا سجدہ

پھر ملائک کو بنایا مِرا نگراں جاناں

درد کے چاند ڈھلا کرتے ہیں اکثر اس میں

دیکھ تو آ کے کبھی میرا شبستاں جاناں

وہ تو سِیماب ہے، ہر سمت بکھر جاتا ہے

بن نہ پائے گا میری مانگ کی افشاں جاناں


ریحانہ احمد جاناں

No comments:

Post a Comment