Saturday 12 November 2022

میں بے وقوف ہوں پھر بھی بنا رہا ہے مجھے

 میں بے وقوف ہوں پھر بھی بنا رہا ہے مجھے

وہ میری بھوک پکڑ کر چلا رہا ہے مجھے

کئی گروہوں کا میرے خلاف ہے گٹھ جوڑ

اور ان کا سرغنہ نغمہ سنا رہا ہے مجھے

شکم کی آگ نے خالی توا جلا ڈالا

تُو کاغذوں میں ترقی دکھا رہا ہے مجھے

تجھے تو میں نے حفاظت کی نوکری دی تھی

تُو دشمنوں کے نشانے پہ لا رہا ہے مجھے

میں اس کو مورچے میں پیار دے کے آیا ہوں

وہ مورچے سے نکل کر ڈرا رہا ہے مجھے

میں اپنے بچوں کے سپنے کچل کے جیتا ہوں

کہیں سے بھی کہاں کچھ ہوش آ رہا ہے مجھے

تُو حکمراں کے لبادے میں کوئی بھیڑیا ہے

وہ بھیڑیا، کہ جو اندر سے کھا رہا ہے مجھے

جو تجھ سے پہلے تھا وہ بھی تو تُو ہی تھا فرحت

اور اب تُو اگلے کسی کو تھما رہا ہے مجھے

میں اب چلوں کہ مجھے دیر ہو رہی ہے بہت

تھا جس نے بھیجا وہ واپس بلا رہا ہے مجھے


فرحت عباس شاہ

No comments:

Post a Comment