Thursday 27 May 2021

دعائے نیم شبی

دعائے نیم شبی


خداوندِ عالم

میں آدم کے بیٹے کی بھولی نماز اور نسیان موسم میں دھندلی پڑی

اک دُعا مانگتی ہوں

شفا میں ڈھلے سجدۂ بندگی کی نمو کر عطا

لاشریک لہ کا جنوں میری چاہت

میں تاریک راتوں میں ذوقِ ضیائے دروں مانگتی ہوں

تری آگہی کا وضو میری اُلفت

میں حسنِ حضوری میں ڈوبی ہوئی گفتگو چاہتی ہوں

کہاں تک چلوں میں کہ سچ کی تڑپ

آگہی کی خبر

شاخِ احساس کی تازگی مانگتی ہے

میں کہ تاثیرِ روح کی طلبگار ہوں

مجھ کو تعبیرِ علم مبیں کر عطا

مجھ کو سوزِ نوا کا کوئی ذوق دے

مجھ کو ایقانِ حق سے صبا کار رکھ

دشت کی بادِ مغموم سے دے نجات

مجھ کو گھیرے ہوئے ہے فریبی گلاب

یہ طلسمات کی امر بیلی ہٹا

کاٹ دے پھینک دے

یہ بلا کب تلک

میرے سبزے کی حاکم رہے

اے خدا

اے مری پتلیوں کے نشیمن کی ضو

ذات کا بھید ہے کہ کسی دلدلی سرزمیں کا سفر

وہم ہی وہم ہے ، ریب ہی ریب ہے

بادِ شرار ہے، زہر کا کھیل ہے

بے کلی بے کلی۔۔۔ چار جانب بھٹکتی ہوئی بے کلی

میری نس نس میں پھیلی ہوئی خوف کی دھاندلی

چار سو جسمِ عیار کا رقص ہے

اے خدا

ذات کے بھید کو

مجھ سے بندۂ ناچیز کے واسطے

کشف کا عکس کر

میں بشر ہوں تو تیرے قرینے سے ہوں

تو اگر ساتھ ہے

میں سفینے سے ہوں

اپنے جینے سے ہوں

اور معراج کی اور جاتے ہوئے

تیرے زینے سے ہوں


عظمیٰ نقوی

No comments:

Post a Comment