Friday 28 May 2021

اے حسن کارساز پریشاں نہ کر مجھے

 اے حسنِ کارساز پریشاں نہ کر مجھے

عرضِ نیازِ عشق ہوں ارزاں نہ کر مجھے

رہنے دے زرد شاخ کی صورت مِرا وجود

بزمِ جہاں میں زخمِ بہاراں نہ کر مجھے

کُھل کر نہ جل سکوں گا کبھی گرد باد میں

بامِ ہوا پہ دوست فروزاں نہ کر مجھے

میں ہوں لباسِ زیست جہانِ وجود کا

دامانِ چاک تارِ گریباں نہ کر مجھے

پہلے کہاں نصیب ہے مجھ کو ذرا سکوں

اے چشمِ زیست اس قدر حیراں نہ کر مجھے

رہنے دے مجھ کو ذات کے گم کردہ شہر میں

اِس عہدِ کم نظر میں نمایاں نہ کر مجھے

مجھ کو کسی یقین کے سانچے میں ڈھال دے

پورا نہ ہو جو پیار کا امکاں نہ کر مجھے

میرے بغیر کوئی نہیں میرا آسرا

میرے وجود سے تُو گریزاں نہ کر مجھے

میں ہوں، مشامِ زیست پہ پھیلی ہوئی مہک

اے باغبانِ وقت! بیاباں نہ کر مجھے

کرچوں میں ٹوٹ کر نہ بکھر جاؤں میں کہیں

اس درجہ بھی نبیل تُو حیراں نہ کر مجھے


نبیل احمد

No comments:

Post a Comment