Wednesday 15 March 2023

خدا مجھ سے ناراض ہو گیا ہے

 خدا مجھ سے ناراض ہو گیا ہے


خدا مجھ سے ناراض ہو کر کہیں چال گیا ہے

خدا کو کہیں اغوا کرنے والے نہ اٹھا لے گئے ہوں

خدا کو کہیں بیگار میں نہ پکڑ لیا گیا ہو

خدا مجھ سے ناراض ہو گیا ہے

میں نے خدا کے درخت سے ایک شاخ توڑ لی تھی

خدا کو کہیں لکڑہارے نہ اٹھا لے گئے ہوں

خدا سے کہیں کلہاڑی کا دستہ نہ بن گیا ہو

خدا مجھ سے ناراض ہو گیا ہے

میں نے خدا کی کتاب سے ایک ورق پھاڑ لیا تھا

خدا پر کہیں بھاری سی جلد نہ لگا دی گئی ہو

خدا کو کہیں چھاپہ خانے کے پتھر پر نہ لٹا دیا گیا ہو

خدا مجھ سے ناراض ہو گیا ہے

میں نے اس کی مینا کا پنجرہ کھول دیا تھا

خدا مجھ سے ناراض ہو گیا ہے

میں نے اس کے آئینے میں اپنا چہرہ دیکھ لیا تھا

خدا مجھ سے ناراض ہو گیا ہے

میں نے اس کے تکیے پر اپنا سر رکھ دیا تھا

کیا پتا خدا لوٹ کر میرے پاس آ رہا ہو

خدا کو کسی نے حشیش کا پودا بنا کر اُگا دیا ہو

کیا پتا خدا لوٹ کر میرے پاس آ رہا ہو

خدا کو کسی نے مشین کے دندانے میں پھنسا دیا ہو

خدا کو کون ڈھونڈ کر میرے پاس لا سکتا ہے

خدا کے سوا

اور کس کو میرا پتا معلوم ہے


افضال احمد سید

No comments:

Post a Comment