Wednesday 24 July 2024

کسی کم ظرف کا احسان مرا مسئلہ ہے

 کسی کم ظرف کا احسان مِرا مسئلہ ہے

اب چڑھائی نہیں ڈھلوان مرا مسئلہ ہے

خود کو ترتیب سے رکھتے ہوئے رک جاتا ہوں

مجھ میں ٹھہرا ہوا طوفان مرا مسئلہ ہے

میں کہ برباد بھی آباد نظر آتا ہوں

نظر آتا ہوں کہ پہچان مرا مسئلہ ہے

لا ترے سارے گناہ اپنی جبیں پر لے لوں

چھوڑ ایمان کو ایمان مرا مسئلہ ہے

مجھ کو مُردوں نہیں مَردوں کی طرح دیکھئیے گا

میں جو زندہ ہوں تو زندان مرا مسئلہ ہے

ہاتھ کٹ کر بھی ترے ہاتھ پر رہ جائیں گے

خود سے باندھا ہوا پیمان مرا مسئلہ ہے

بت بنا کر نہ مجھے پُوج کہ میں آدمی ہوں

وجد بھر مجھ میں کہ وجدان مرا مسئلہ ہے

مری کوشش ہے کہ میں خود سے رہا ہو جاؤں

تم سجھتے ہو کہ نروان مرا مسئلہ ہے

مقتلِ مسلک و مذہب میں ازل سے ہوں میں

بات اتنی ہے کہ انسان مرا مسئلہ ہے

کشمکش ہو تو مقامات بدل جاتے ہیں

یعنی اب مجھ سے پریشان مرا مسئلہ ہے

جس جگہ کچھ نہیں سب کچھ ہے وہیں پر شاہد

عدم امکان میں امکان مرا مسئلہ ہے


شاہد ذکی

No comments:

Post a Comment