Monday 22 July 2024

پڑا ہوں در پہ تیرے مثل کاہ یا زہرا

 عارفانہ کلام حمد نعت منقبت


پڑا ہوں در پہ تیرے مثلِ کاہ یا زہراؑ​

ملے فقیر کو خیراتِ جاہ یا زہرا​ؑ

ہے مرتضیٰؑ تیرے شوہر، تو مصطفیٰؐ بابا​

زہے یہ اوج و شرف، عز و جاہ یا زہرا​ؑ

ملے جو اس کی اجازت مجھے شریعت سے​

تو تیرا در ہو میری سجدہ گاہ یا زہرا​ؑ

خدا کو میں نے سدا لا شریک مانا ہے​

خدا کے سامنے رہنا گواہ یا زہرا​ؑ

ہیں جن کے نور سے امت کے روز و شب روشن​

حسنؑ، حسینؑ تیرے مہر و ماہ یا زہرا​ؑ

تیرے حسینؑ کا کردار دیکھ کر اب تک​

پکارتے ہیں ملک واہ واہ یا زہرا​ؑ

درود تجھ پہ ہو مصداقِ بضعۃ مِنی​

سلام تجھ پہ ہو گیتی پناہ یا زہرا​ؑ

ہیں تیری آلؑ سے پیرانِ پیر محی الدین​

جو اولیاء کے ہوئے سربراہ یا زہرا​ؑ

بھروں تو کیسے بھروں دم تیری غلامی کا​

بہت بڑی ہے تیری بارگاہ یا زہرا​ؑ

کہاں تو ایک نجیبہ عفیفہ پاک نظر​

کہاں میں ایک اسیرِ گناہ یا زہرا​ؑ

تُو بادشاہِ دو عالمؐ کی ایک شہزادی​

میں اک غریب تیری گرد راہ یا زہرا​ؑ

اجڑ چکا ہوں غم زندگی کے ہاتھوں سے​

کھڑا ہوں در پہ بحالِ تباہ یا زہرا​ؑ

ہوں معصیت کی سیاہی ملے ہوئے منہ پر​

کسے دکھاؤں یہ رُوئے سیاہ یا زہرا​ؑ

میں گو بُرا ہوں مگر تیرا وہ گھرانہ ہے​

کیا بُروں سے بھی جس نے نباہ یا زہرا​ؑ

بھری ہیں در سے ہزاروں نے جھولیاں اپنی​

میری طرف بھی کرم کی نگاہ یا زہرا​ؑ

نہ پھیر آج مجھے اپنے در سے تو خالی​

کہ تیرے باباؐ ہیں شاہوں کے شاہ یا زہرا​ؑ

جیوں تو لے کے جیوں تیری دولتِ نسبت​

مروں تو لے کے مروں تیری چاہ یا زہرا​ؑ

بروز حشر نہ پُرسا ہو جب کوئی اس کا​

ملے نصیر کو تیری پناہ یا زہرا​ؑ

سید نصیرالدین نصیر 

No comments:

Post a Comment