Tuesday 21 October 2014

میں عشق الست پرست ہوں کھولوں روحوں کے بھید​

میں عشق الست پرست ہوں، کھولوں روحوں کے بھید​
مرا نام سنہرا سانورا، اک سندرتا کا وید​
مری آنکھ قلندر قادری، مرا سینہ ہے بغداد​
مرا ماتھا دن اجمیر کا، دل پاک پٹن آباد​
میں کھرچوں ناخنِ شوق سے، اک شبد بھری دیوار​
وہ شبد بھری دیوار ہے، یہ رنگ سجا سنسار​
میں خاص صحیفہ عشق کا، مرے پنے ہیں گلریز​
میں دیپک گر استھان کا، مری لو میٹھی اور تیز​
میں پریم بھری اک آتما، جو خود میں دھیان کرے​
میں جیوتی جیون روپ کی، جو ہر سے گیان کرے​
یہ پیڑ پرندے تتلیاں، مری روح کے سائے ہیں​
یہ جتنے گھائل لوگ ہیں، میرے ماں جائے ہیں​
میں دور حسد کی آگ سے، میں صرف بھلے کا روپ​
مرا ظاہر باطن خیر ہے، میں گیان کی اجلی دھوپ​
من مُکت ہوا ہر لوبھ سے، اب کیا چِنتا، کیا دُکھ
رہے ہر دَم یار نگاہ میں، مرے نینن سُکھ ہی سُکھ​
ہیں ایک سو چودہ سورتیں، بس اک صورت کا نور​
وہ صورت سوہنے یار کی، جو احسن اور بھرپور​
میں آپ اپنا اوتار ہوں، میں آپ اپنی پہچان​
میں دین دھرم سے ماوراء، میں ہوں حضرت انسان​
علی زریون

No comments:

Post a Comment