Thursday 12 September 2024

کبھی پردہ در ہوں میں راز کا کبھی ہوں میں پردۂ راز میں

 کبھی پردہ در ہوں میں راز کا کبھی ہوں میں پردۂ راز میں

کہ حقیقت اک مِری مشترک ہے حقیقت اور مجاز میں

یہ کہاں کے جلوے سما گئے یہ کہاں کی حیرتیں چھا گئیں

کہ ہزاروں آئینہ لگ گئے ہیں نگاہ آئینہ ساز میں

کبھی تو بھی طالب رحم ہو کبھی تو بھی غیر پہ جان دے

کبھی جلوہ گر ہو خدا کرے تِرا ناز میرے نیاز میں

کبھی یہ بھی دیکھتے دیکھتے مِری آنکھ سے نہ ٹپک پڑے

کہ گداز عالم خون دل ہے مِرے جگر کے گداز میں

نہ کروں سلام جو کعبہ کو نہ کروں جو سجدہ تو کیا کروں

ہے خیال بُت مِرے سامنے میں کھڑا ہوا ہوں نماز میں

تِری برق جلوہ جلا چکی تھی اٹھا کے پردۂ رخ مگر

مِری بے خودی نے چھپا لیا مجھے اپنے پردۂ راز میں

مِری شہرتیں مجھے کھینچ لائیں فریب دے کے وگرنہ میں

وہ طلسم عالم راز ہوں کہ رہا ہوں مُدتوں راز میں

کسی طرح ہو تو گئی سحر مگر اب یہ ڈر ہے لگا ہوا

مری شام غم نہ شریک ہو کہیں ان کی زلف دراز میں

وہ طلسم گمشدگی ہوں میں کہ بقا ہے اپنی فنا مجھے

مِری خامشی ہے نوا گری میں نہاں ہوں پردۂ ساز میں

توفیق بزمِ خیال میں نہ ملے گا میرا پتہ کہیں

نگہِ حقیقتِ شوق ہوں مجھے ڈھونڈ چشمِ مجاز میں


توفیق حیدرآبادی

No comments:

Post a Comment