Sunday 21 July 2024

میں نہ مشرک کہ بنا کر تیری پوجوں مورت

عارفانہ کلام حمد نعت منقبت

خدا سے باتیں


میں نہ مشرک کہ بنا کر تیری پوجوں مورت

نہ میں نادان کہ چاہوں گا مجازی صورت

میں نہ ہندو کہ کسی کو کہوں اوتار تِرا

نہ میں کافر ہوں کہ کرتا پھروں انکار تِرا

میں نہ عیسائی کروں تین میں تقسیم تجھے

نہ میں یونانی کہ صدہا کروں تسلیم تجھے

میں نہ اولاد کسی کو تیری گردانوں گا

نہ تِرا روپ بدلنا ہی بجا مانوں گا

میں نہ راہب ہوں کہ صحراؤں میں پاؤں تجھ کو

نہ میں صوفی ہوں کہ حجرے میں بلاؤں تجھ کو

میرا ایماں ہے کہ تو ایک ہے میرے مولا

جو تِری مانے وہی نیک ہے میرے مولا

دہر میں ثانی تِرا کوئی نہیں ہو سکتا

تُو ہی مالک ہے جہاں کا اے خدائے یکتا

اے کہ لا ریب ہے تُو، خالقِ دنیا تُو ہے

عالم الغیب ہے تُو رازقِ دنیا تُو ہے

یہ زمیں تیری ہے خوشرنگ نظارے تیرے

شمس و افلاک تِرے، چاند ستارے تیرے

تیرے دیدار کی گو تاب نہیں ہے یا رب

پھر بھی ملنے کا تِرے مجھ کو یقیں ہے یا رب

کر دُعا اپنے کرم سے میری منظور خدا

ہو مِرا قلب تِرے عشق سے معمور خدا


ظہور احمد فاتح


No comments:

Post a Comment