Sunday 14 July 2024

تلۂ زینبیہ میں ٹیلے پر کھڑی یہ دیکھتی ہوں

 عارفانہ کلام حمد نعت منقبت

تلۂ زینبیہؑ


میں ٹیلے پر کھڑی یہ دیکھتی ہوں

کہ میرا بھائی جو کہتا تھا

وہ پورا ہوا ہے

محاذِ کربلا سر ہو چکا

اور اب

محاذِ شام میرے سامنے ہے

وہ میرے بھائی کا لشکر

کہ جس کا ہر سپاہی

حبیبؑ ابنِ مظاہر سے علی اصغرؑ تلک

خود ایک لشکر تھا

کہ جس کا ہر سپاہی

مِرے بھائی کا چہرہ تھا

وہ میرا بھائی ہی تھا

صبح سے تا عصر جو ہر روپ اور ہر رنگ میں

اللہ کی وحدانیت کی

حد اِمکاں کی ہر ممکن گواہی دے رہا تھا

یہ باطل کو نہیں احساس

جس سر کو جھکانا ان کا مقصد تھا

سرِ نیزہ وہ سر

پہلے سے زیادہ فتح مند و سر کشیدہ ہے

یہ جس کو فتح کہتے ہیں

جلے خیموں کی خاکستر سے زیادہ کچھ نہیں ہے

خبر دے دو یہ باطل کو

کہ حق جب آ چکا باطل کی قسمت میں

تباہی اور فنا ہے

میں ٹیلے پر کھڑی یہ سوچتی ہوں

مجھے اب بھائی بن کر قافلے کے ساتھ جانا ہے

سفر اِس قافلے کا کر بلا کے بعد جاری ہے

وہ حرفِ حق جو اب

بازار اور دربار کی منزل پہ گونجے گا

رسن بستہ اسیروں کی زباں

زنجیر کی آواز

ہر غوغائے باطل کو دبا دے گی

غرورِ بادشاہی کی

ہر اک اکڑی ہوئی گردن

ندامت سے جھکا دے گی

سکینہؑ کی نحیف آواز جب

زندان کے در سے نکل کر

داستانِ کربلا اُس شہر والوں کو سنائے گی

تو اُس کے سامنے باطل کا سارا اقتدار و دبدبہ

مٹّی میں مل کر خاک ہو جائے گا

ہر باطل کا لشکر بے اماں ہو جائے گا

باطل کی قسمت میں تباہی اور فنا ہے

میں ٹیلے پر کھڑی یہ سوچتی ہوں

محاذِ شام سر کرنے

اسیروں کے کھلے سر اور بندھے بازو ہی کافی ہیں

کہ راہِ حق کا راہی کربلا کا قافلہ حق ہے

کہ جس کا سامنا باطل کبھی بھی کر نہیں سکتا

مِرے بھائی! میں ٹیلے پر کھڑی تم کو

تمہارے ساتھ جانے والے

ہر جانباز کو تسلیم کہتی ہوں

عقیدت اور محبت کے

گلِ تحسیں تمہاری نذر کرتی ہوں

مِرے بھائی! محاذِ شام مشکل مرحلہ ہے

تو میرے ساتھ ہی چلنا

تو میرے ساتھ ہی رہنا

تو میرے ساتھ ہی رہنا


شبیہ حیدر

No comments:

Post a Comment