Monday 9 September 2024

رسول اللہ میری حالت پہ رحمت کی نظر کیجے

 عارفانہ کلام حمد نعت منقبت


رسول اللہ میری حالت پہ رحمت کی نظر کیجے

غریب و بے نوا ہوں، خاکساری پر نظر کیجے

میرے سینے کا مسکن آپ کا زخم جدائی ہے

میرا دل سینکڑوں آہوں کا گلشن ہے نظر کیجے

میرے دل کے مکیں، آرام جاں، صبر و سکوں آقا

رُخ پُر نُور سے اس جانِ بسمل پر نظر کیجے

میرے مولا میرے آقاؐ میرے والی میرے ملجا

میرا کوئی نہیں ہے، آپ ہی مجھ پر نظر کیجے

مجھے وقت نزع بس آپﷺ کا دیدار کرنا ہے

مجھے بس آپ سے امید رحمت ہے نظر کیجے


منظوم اردو ترجمہ: فیصل جمیل کاشمیری


ز رحمت کن نظر برحالِ زارم یا رسول اللہ

غریبم، بے نوایم، خاکسارم یا رسول اللہ

زِ داغِ ہجر تو کہ دل فگارم یار سول اللہ

بہارِ صد چمن در سینہ دارم یا رسول اللہ

توئی تسکینِ دل، آرامِ جاں ، صبر وقرارِ من

رُخِ پُر نور بنمُا بے قرارم یا رسول اللہ 

توئی مولائے من، آقائے من، والی و جانِ من

توئی دانی کہ جُز تو کس ندارم یا رسول اللہ

دمِ آخر نُمائی جلوۂ دیدار جامی را

زِ لطف تو ہمیں امیدوارم یا رسول اللہ


عبدالرحمٰن جامی

No comments:

Post a Comment