Sunday 31 October 2021

سہانے خواب آنکھوں میں سنجونا چاہتا ہوں

 سہانے خواب آنکھوں میں سنجونا چاہتا ہوں

میں اب آرام سے کچھ دیر سونا چاہتا ہوں

شجر کو بار آور دیکھنا مقصد نہیں ہے

کہ میں تو بس زمیں پر خواب بونا چاہتا ہوں

مِرے ہنستے ہوئے بچو! یہ سارا گھر تمہارا

میں رونے کے لیے بس ایک کونا چاہتا ہوں

نواحِ زیست میں کیوں بارشیں ہوتی نہیں ہیں

میں پچھلے موسموں کے زخم دھونا چاہتا ہوں

بس اس کے آنے تک موسم مجھے سرسبز رکھنا

اسے اک خار اب میں بھی چبھونا چاہتا ہوں

مجھے بے خواب رکھتی ہے کبھی دنیا کبھی دل

میں بچوں کی طرح بے فکر سونا چاہتا ہوں

ہواؤ! کیا تمہارا مہرباں شانہ ملے گا

دہاڑیں مار کر میں آج رونا چاہتا ہوں

جسے ہے جاں عزیز اپنی اتر جائے کنارے

میں اپنی ناؤ موجوں میں ڈبونا چاہتا ہوں

سلیم اب آندھیوں سے ہم رکابی کس لیے ہے

سرِ مژگاں بچا کیا ہے کہ کھونا چاہتا ہوں


سلیم فراز

No comments:

Post a Comment