Thursday 22 June 2023

اب میں بیر نہیں چنتی میں پیلے پتے چنتی ہوں

 پیلے پتے


گاؤں کا اک کچا سا گھر

گھر کے صحن میں بیری کا اک پیڑ

پیڑ پہ بولتے طوطے

اور ایک مانوس سی آواز؛

آؤ نا؛ دیکھو کتنے بیر چُنے ہیں میں نے

سرخ دوپٹہ گلے میں اس کے

کچے پکے ادھ کھائے مٹھی بھر بیر

مجھ کو دیتے ہوئے

وہ طوطوں سے بھی زیادہ چہک رہی تھی

اور اکثر مجھ سے کہتی تھی؛

تم جب بھی یہ بیری اور چہکتے طوطے دیکھو گے

دیکھنا تم کو یاد آؤں گی

اس نے بالکل ٹھیک کہا تھا

ایسا ہی ہوتا ہے

میں جب گاؤں جاتا ہوں

دیکھتا ہوں بیری کا پیڑ اب پکے گھر کی زینت بنا ہوا

طوطوں کا چہکنا نوحے جیسا لگتا ہے

بیری کا ایک ایک پتا سوگ میں گُم

ایسے میں اچانک کہیں سے وہ آ جاتی ہے

میں بے ساختہ ہاتھ آگے کر دیتا ہوں

وہ یہ کہتے ہوئے غائب ہو جاتی ہے؛

اب میں بیر نہیں چُنتی

میں پیلے پتے چُنتی ہوں


مسرت عباس ندرالوی

No comments:

Post a Comment