Wednesday 28 August 2013

سب کو ادراک زیاں گر کے سنبھلنے سے ہوا

سب کو ادراکِ زیاں گِر کے سنبھلنے سے ہُوا
 مجھ کو احساس تِرے دَر سے نکلنے سے ہوا
کوئی زنجیر کا حلقہ نہیں دیتا جھنکار
 حال زنداں کا یہ اک میرے نکلنے سے ہوا
 کوئی رازِ دلِ کہسار نہ کھلنے پایا
روز اعلان تو چشموں کے ابلنے سے ہوا
 یہ مری فکر کہ آنکھوں کی خطا کہتا ہوں
 گرچہ زخمی مِرا سر پاؤں پھسلنے سے ہوا
 میں کہ معلوم مجھے اپنی حقیقت، نہ مقام
 تُو کہ مقصود مِرا روپ بدلنے سے ہوا
 گدگدایا مجھے سورج نے تو پلکیں جھپکیں
 شور دریا میں مِری برف پگھلنے سے ہوا
 لوگ ان کو مِرے حالات بتا دیتے ہیں
 فائدہ خاک مجھے نام بدلنے سے ہوا
 ٹھوکریں لگتی ہیں ہمسایوں کو اس کوچے سے
 یہ اندھیرا تِری قندیل نہ جلنے سے ہوا
 اپنا سر پھوڑ، زمانے کی تباہی پہ نہ رو
 جو ہوا خون کی تاثیر بدلنے سے ہوا
 ہے تری ذات سے مشتق مِرے لوہے کا مزاج
 میں تو کندن ہی تِری آگ میں جلنے سے ہوا
 میرے قدموں سے تعارف نہیں کرتی راہیں
 یہ خسارہ بھی مِرے ساتھ نہ چلنے سے ہوا
 میں تھا ڈُوبا ہوا دہکی  ہوئی تاریکی میں
 میرا آغازِ سفر چاند نکلنے سے ہوا
 آنا جانا بھی غنیمت ہے وہاں اے دانشؔ
 میں جو بیمار ہُوا گھر میں ٹہلنے سے ہوا

 احسان دانش

No comments:

Post a Comment