Tuesday 27 July 2021

یہ عشق اگر ایسا پراسرار نہ ہوتا

 یہ عشق اگر ایسا پُر اسرار نہ ہوتا 

منصور کبھی کوئی سر دار نہ ہوتا 

زنجیر زنی ہوتی نہ ہر سانس میں میری 

دل درد کا ایسے جو علمدار نہ ہوتا 

پھر چاند نہیں کرتا کبھی اشک فشانی 

گر ٹُوٹے ستاروں کا عزادار نہ ہوتا 

کچھ رشتوں کو میں ساتھ کبھی رکھ نہیں پاتی 

مجھ میں جو اگر کوئی اداکار نہ ہوتا 

اس دل میں تِرا عکس فروزاں نہیں رہتا 

گر شیشہ مِرے دل کا چمکدار نہ ہوتا 

میں خود کو کئی بار بنا لیتی ابھی تک 

گر لمس مجھے تیرا یہ درکار نہ ہوتا 

گر اس پہ تِرا بھید کُھلا ہوتا اے ساقی 

پھر شیخ کو میخانے سے انکار نہ ہوتا 

پھر خاک مزہ دیتا برستا ہوا ساون 

اس رُت میں اگر ہجر کا آزار نہ ہوتا 

صد شکر کہ عیبوں پہ مِرے پردہ پڑا ہے 

کیا ہوتا اگر میرا وہ ستار نہ ہوتا 

ہر چند کہ پتھر ہوں مگر ٹُوٹ رہی ہوں 

اے کاش تُو پتھر کا طلبگار نہ ہوتا 


جینا قریشی

No comments:

Post a Comment