Monday 16 December 2013

میرا دل یہ پکارے آ جا میرے غم کے سہارے آ جا

فلمی گیت

میرا دل یہ پکارے آ جا میرے غم کے سہارے آ جا 
بھیگا بھیگا ہے سماں ایسے میں ہے تُو کہاں 
میرا دل یہ پکارے آ جا ۔۔۔۔

تُو نہیں تو یہ رُت یہ ہوا کیا کروں 
دور تُجھ سے میں رہ کے بتا کیا کروں 
سُونا سُونا ہے جہاں اب جاؤں میں کہاں 
بس اتنا مجھے سمجھا جا 
بھیگا بھیگا ہے سماں ایسے میں ہے تو کہاں 
میرا دل یہ پکارے آ جا ۔۔۔۔

آندھیاں وہ چلیں آشیاں لُٹ گیا 
پیار کا مسکراتا جہاں لُٹ گیا 
اک چھوٹی سی جھلک، میرے مٹنے تلک 
او چاند، او چاند میرے دکھلا جا 
بھیگا بھیگا ہے سماں ایسے میں ہے تو کہاں 
میرا دل یہ پکارے آ جا ۔۔۔۔

منہ چھُپا کے میری زندگی رو رہی 
دن ڈھلا بھی نہیں شام کیوں ہو رہی 
تیری دنیا سے ہم لے کے چلے تیرا غم 
دم بھر کے لئے تو آ جا 
بھیگا بھیگا ہے سماں ایسے میں ہے تو کہاں 
میرا دل یہ پکارے آ جا میرے غم کے سہارے آ جا 

راجندر کرشن

No comments:

Post a Comment