Saturday 27 November 2021

سوچتے سوچتے پھر مجھ کو خیال آتا ہے

کشمکش


سوچتے سوچتے پھر مجھ کو خیال آتا ہے

وہ میرے رنج ومصائب کا مداوا تو نہ تھی

رنگ افشاں تھی مرے دل کے خلاؤں میں مگر

ایک عورت تھی علاجِ غم دنیا تو نہ تھی


میرے ادراک کے ناسور تو رستے رستے

میری ہو کر بھی وہ میرے لئے کیا کر لیتی

حسرت ویاس کی گمبھیر اندھیرے میں بھلا

اک نازک سی کرن ساتھ کہاں تک دیتی


اس کو رہنا تھا زرو سیم کے ایوانوں میں

رہ بھی جاتی وہ مرے ساتھ تو رہتی کب تک

ایک مغرور سہو کار کی پیاری بیٹی

ہوک اور پیاس کی تکلیف کو سہتی کب تک


ایک شاعر کی تمناؤں کو دھوکہ دے کر

اس نے توڑی ہےاگر پیار بھرے گیت کی لے

اس پہ افسوس ہے کیوں،اس پہ تعجب کیسا

یہ محبت بھی تو احساس کا اک دھوکہ ہے


پھر بھی انجانے میں جب شہر کی راہوں میں کبھی

دیکھ لیتا ہوں میں دوشیزہ جمالوں کے ہجوم

روح پر پھیلنے لگتا ہےاداسی کا غبار

ذہن میں رینگنے لگتے ہیں خیالوں کے ہجوم


سوچتے سوچتے پھر مجھ کو خیال آتا ہے

وہ میرے رنج ومصائب کا مداوا تو نہ تھی

رنگ افشاں تھی مرے دل کے خلاؤں میں مگر

ایک عورت تھی علاجِ غم دنیا تو نہ تھی


نریش کمار شاد

No comments:

Post a Comment