Wednesday 29 November 2023

جبیں میری ہو سنگ در تمہارا یا رسول اللہ

 عارفانہ کلام حمد نعت منقبت


جبیں میری ہو سنگِ در تمہارا یا رسول اللہﷺ

یہی ہے ایک جینے کا سہارا یا رسول اللہﷺ

دکھا دو اپنا چہرہ پیارا پیارا یا رسول اللّٰہﷺ

خدا را جیتے جی کر لوں نظارہ یا رسول اللہﷺ

نہیں فُرقت میں اب جینے کا چارا یا رسول اللہﷺ

بُلا لو اپنے قدموں میں خدا را یا رسول اللہﷺ

تمہی ہو بے سہاروں کا سہارا یا رسول اللہﷺ

تمہی کو ہر دُکھی دل نے پُکارا یا رسول اللہﷺ

نِدامت ہے خطاؤں پر مگر نازاں ہوں قسمت پر

مِرے ہاتھوں میں ہے دامن تمہارا یا رسول اللہﷺ

زمانہ چُھوٹ جائے، رُوٹھ جائے، کچھ نہیں پرواہ

نہ چُھوٹے ہاتھ سے دامن سے تمہارا یارسول اللہ ﷺ

نہ دنیا کی مجھے خواہش، نہ عُقبیٰ کی تمنّا ہے

مجھے اپنا بنا لیجیۓ خدا را یا رسول اللہﷺ

نہیں ایسا کوئی جس پر نہ ہو احسان کی بارش

تِرے ٹُکڑوں پہ ہے سب کا گُزارا یا رسول اللہﷺ

میں قُرباں اس ادائے دستگیری پر میرے آقاﷺ

مدد کو آ گئے جب بھی پُکارا یا رسول اللہﷺ

بروزِ حشر میری اس یقیں کی لاج رکھ لینا

تمہارا ہوں تمہارا ہوں تمہارا یا رسول اللہﷺ

اگر کوئی تمنّا ہے، تو بس اتنی تمنّا ہے

میں کہلاؤں دو عالم میں تمہارا یا رسول اللہﷺ

غلامِ احمدِ مختارﷺ یوں پہچانے جائیں گے

کہ ہو گا حشر میں بھی ان کا نعرہ یا رسول اللہﷺ

تِرا در ہو،۔ مِرا سر ہو،۔ سکونِ دل میسّر ہو

پِھرے کب تک یہ انجم مارا مارا یا رسول اللہﷺ


قمر انجم

No comments:

Post a Comment