Friday 26 November 2021

چلے نہ ایمان اک قدم بھی اگر تیرا ہمسفر نہ ٹھہرے

عارفانہ کلام نعتیہ کلام


چلے نہ ایمان اک قدم بھی اگر تیرا ہمسفر نہ ٹھہرے

تِراﷺ حوالہ دیا نہ جائے تو زندگی معتبر نہ ٹھہرے

تُو سایۂ حق پہن کے آیا، ہر اک زمانے پہ تیرا سایہ

نظر تِری ہر کسی پہ لیکن کسی کی تجھ پر نظر نہ ٹھہرے

لبوں پہ اِیاکَ نستعیں ہے اور اس حقیقت پہ بھی یقیں ہے

اگر تِرے واسطے سے مانگوں کوئی دعا بے اثر نہ ٹھہرے

حقیقتِ بندگی کی راہیں مدینۂ طیبہ سے گزریں

ملے نہ اُس شخص کو خدا بھی جو تیری دہلیز پر نہ ٹھہرے

کُھلی ہوں آنکھیں کہ نیند والی، نہ جائے کوئی بھی سانس خالی

درود جاری رہے لبوں پر، یہ سلسلہ لمحہ بھر نہ ٹھہرے

میں تجھ کو چاہوں اور اتنا چاہوں کہ سب کہیں تیرا نقشِ پا ہوں

تِرے نشانِ قدم کے آگے کوئی حسیں رہگزر نہ ٹھہرے

یہ میرے آنسو خراج میرا، مِرا تڑپنا علاج میرا

مرض مِرا اُس مقام پر ہے جہاں کوئی چارہ گر نہ ٹھہرے

دکھا دو جلوہ بغور اُس کو، بُلا لو اک بار اور اُس کو

کہیں مظفر بھی شاخ پر سوکھ جانے والا ثمر نہ ٹھہرے


مظفر وارثی

No comments:

Post a Comment